Tuesday, September 28, 2010

kau ingat bila kau tido ada orang nak jaga anak kau?

tajuk di atas adalah tidak berkenaan.

aku kat sekolah lagi. aku nak balik, tapi aku malas nak memandu balik. solat zohor pun belum lagi. jadi pada masa masa macam ni, aku melepak kat sekolah sambil melayari Mudah.com. nak beli apa? nak beli kereta.

ya, aku kemaruk nak kereta baru. tak memadan dengan duit ada dalam bank. kalau duit berkepuk tak abih makan takpa la nak cerita beli kereta baru. hahaha! takpa....takpa ada rezeki merasala aku pakai kereta baru.
Amin!

semalam aku pergi klinik. hantar Rayyan bercucuk dos kedua. apa nama cucuk tu pun aku tak tau. misi kata anak aku kena cucuk, aku cucuk je. hasil pemeriksaan yang dijalankan oleh misi, rayyan tak lama lagi boleh OBESITI. sebab berat naik banyak sangat.  950g kenaikan berat badan dalam masa sebulan. tapi takpa, pasal dia cuma minum susu cap Siti Noraisah sahaja. mommy2 kat sana pun terkejut tengok rayyan punya besar padahal baru umur 3 bulan.

kinana pun dah pandai cakap sikit2 dah. balik dari rumah pengasuh, dia bercerita sambil gelak2. cerita apa, aku pun tak tau. dia gelak aku gelak sama. hahaha. seronok tengok bila anak membesar depan mata, elok sihat tubuh badan, akal, alhamdulillah. lebih2 lagi bila rayyan jadi gedebab macam tu hanya dengan susu ibu sahaja. rasa bangga pun ada.

Semoga anak2ku membesar menjadi hambaMu yang soleh...Amin!

p/s: betul kata minachi, bila paksa update mesti tak best!

1 comment:

  1. mesti lah update kak.kalau tak baik kaku takyah buat blog baru.hahah

    ReplyDelete