Saturday, February 19, 2011

aku sentiasa mendoakan kau.

assalamualaikum.

lama dah aku tak menulis. sebab? aku tertekan. haha! stress sangat kah? last update masa cuti sekolah, sekarang dah nak masuk 2 bulan mula bekerja.

azam aku tahun ni, nak bekarja bersungguh-sungguh. yelah, dah dua tahun berturut-turut aku cuti 2 bulan. jadi tahun ini berharap supaya semangat bekerja datang lebih kerap. akan tetapi, tanpa kesungguhan dan keazaman ternyata, bukan senang nak melaksanakannya. ceh.

aku rasa tahun ni memang tahun yang menjengkelkan selagi dia ada kat sana. ditambah pula dengan sekeliling yang tak seronok. sekarang aku dah paham macammana perasaan orang yang mengamuk sampai tak boleh nak kawal tindakan apa yang patut kita buat. huish! memang tak dijangka.

aku sekarang ada mood yang memang tak bagus untuk aku pergi bekerja tiap2 hari. I do love my work very much! tetapi....bila aku nampak je muka dia, aku rasa macam nak ptuih! hadoila....
kasarkan? tapi aku rasa dia memang patut. huh!

sambungan tajuk dari atas : supaya TUHAN berikan balasan yang setimpal atas setiap yang kau buat. AMIN!

No comments:

Post a Comment